Att hoppa

22Jun10

Nu har jag gjort det som kittlade mest i magen, sagt upp mig från båda mina jobb. Men jag känner att detta verkligen är rätt  beslut för jag vill ju inte bli ”fast” på samma ställe till pensionen.

Mest kommer jag sakna SkoSvensson men jag får ju trots allt numera stå i butik på heltid, min egna butik🙂

Har fortfarande inte fattat det. Men det lär väl sjunka in någongång, närmare nästa sommar kanske.

Idag ska jag gå igenom en del av vad jag ska beställa och imorgon blir det till att skicka iväg dom första ordrarna.

Fick ett förslag på hyreskontraktet igår och har nu hunnit läsa igenom det och ska slå honom en signal, så blir det också klart. En sak mindre att tänka på.



No Responses Yet to “Att hoppa”

  1. Kommentera

Kommentera

