Nya varor

20Jul10

Idag var jag borta i butiken och kollade på en dom nya varorna som kommit.

Dels tre  jättefina ”fylla-i” böcker. En ”Min första bok”, en ”Mitt bröllop” och den sista är en som heter ”Hej barnbarn, här är mitt liv”. Tänkt att ge till sin mor/farföräldrar som dom ska fylla i om sina liv (eller om dom köper den själv). En sån skulle jag kunna tänka mig att ge till min mormor och farmor. Det kommer vara riktigt intressant att spara och läsa när dom inte längre finns. Och även för min barn (och ev. barnbarn😉 ).

Kom in i augusti och bläddra och kika på dom.

Kom även riktigt söta kort från Anna Boye. Finns i flera olika storlekar och mönster. Bland annat fina kalaskort.



No Responses Yet to “Nya varor”

  1. Kommentera

Kommentera

