Sista dagen

23Jul10

Idag jobbar jag sista dagen på mitt jobb, sen blir det BellaBo hela tiden🙂 Nästa vecka är fullbokad med en massa saker som ska fixas innan den 3:e augusti.

Har precis faxat iväg en order på presentpapper, cellofan och en massa annat som är bra att ha.

Petter har börjat bygga dom nya delarna till butiksinredningen, tur att jag har en händig karl. Kommer bli snyggt!

Fem av sex annonser för augusti är klara också, den sista måste jag klura lite på då vi ska ha veckans vara och jag fortfarande inte kommit på vad jag ska ha. Kommer köra på veckans vara och veckans blomma under hösten, så håll utkik efter extra bra priser på dessa.



One Response to “Sista dagen”

  1. 1 Karin

    Ska bli så spännande att besöka butiken som kund!


Kommentera

