Mina favoriter just nu

28Jan11

Måste ju bara visa några mera av mina favoriter. Gillar allihopa så det är svårt att välja.

Dregen ger dig tur i kärlek, fiske och spel. Speciellt om du vågar satsa hårt på nummer 13. Ta med din Dregen på konserter och festivaler. Han kommer ge dig den ultimata musikupplevelsen.

TIPS! Om du vill ha en lugn kväll så stoppa ner Dregen i den medföljande säcken före solnedgången.

OBS Endast engelsk karaktärsbeskrivning finns för tillfället!

Info: Finns i begränsad upplaga där samtliga är designade och signerade av Dregen. Så här säger han själv om sin docka: ”Ända sedan jag lärde mej krypa har jag varit besatt i action-figurer. Från Smurfar till Rymd-Lego. Från Spindelmannen till Bröderna Dalton som små plastfigurer. När jag såg Ace Frehley, gitarrist i gruppen KISS som Action-gubbe vart det kört! -När jag blir stor vill jag också bli en sån som står tufft i hyllan, hänger i mobilen eller i backspegeln. Det gör jag nu. – Men min har Voodoo-power…”

Pris 199 kr

 

Black Mamba är ingen leksak. Han har tillgång till mörka krafter som till och med skulle få en häxdoktor att rysa.

Black Mamba använder uråldrig svart magi som kan bli livsfarlig om den hamnar i fel händer. Han avskyr egoister och hycklare. Och han har ett speciellt ont öga till folk som inte kan hålla tyst i biosalongen. Black Mamba retar sig på alla som inte vill gå ut och festa bara för att dom ska jobba imorgon. Han gillar inte barn heller.

Black Mamba skyddar mot ond VooDoo. Han kan vända besvärjelser och kasta tillbaka dom rakt i nyllet på angriparen.

Pris 99 kr

 

Alla finns såklart på bellabo.se




No Responses Yet to “Mina favoriter just nu”

  1. Kommentera

Kommentera

