Sweetcake – muffinsar i superformat

28Jan11

Jäklar, nu blev  jag extremt fikasugen när jag skrev rubriken. Måste nog åtgärdas snarast😉

Det jag tänkt visa är dom fräcka muffinsformarna i storlek XXXXXXL, kan man annat än älska dom?

Passar ju till det mesta. Sandlåda, drickkylare, förvaring (så snyggt i barnrummet), badkar till ett litet, rart barn, hundsäng, kruka, gigantisk godisskål m.m. m.m m.m.

 

 

 

 

 

 

Dom är riktigt hållbara och är även frosttåliga så dom går att ha utomhus året runt.

 

Som vanligt är det största problemet att välja färg😉 Men som tidigare, rosa är ju alltid rosa. Även om jag har insett att alla inte är riktigt lika rosagalna som mig.

 

 

 

 

 

 

Pris 1695 kr (nej tyvärr ingår varken barn, dricka eller hund. Några sandkorn till sandlådan kanske vi kan bidra med😉 ).

 

 



No Responses Yet to “Sweetcake – muffinsar i superformat”

  1. Kommentera

Kommentera

