Tips och ideér…..

30Jan11

Nu håller jag på att uppdatera/göra om mailinglistan, evighetsarbete men väldigt bra när det blir klart.

För att fira detta (om det nu någonsin blir klart😉 ) tänkte  jag vi skulle ha någon typ av tävling i butiken och på bloggen. Enda problemet är att jag inte vet vad. Nån som har några ideér?!

Jag brukar ju inte ha idétorka men idag var det tydligen totalt tomt. Igårkväll kom på på en helt annan sak som kunde bli jäkligt bra, en kompis till BellaBo. Återkommer med det lite längre fram tror jag.

Nya saker är upplagda i webshopen, känns bra att den äntligen blir bättre ordning på.

Koo-Koo fågelklockan.

Den perfekta presenten till den som har allt. En av våra mest populära varor.

Garanterad succé!

Pris 695 kr.



No Responses Yet to “Tips och ideér…..”

  1. Kommentera

Kommentera

