Våra saker syns

10Feb11

Fick nyaste numret av Family Living igår och det är alltid lika spännande att se hur mycket av BellaBo´s saker som finns med.

I detta numret var det en hel del.

Sidan 65.

Nya godsaker från Bombadill – banan. Kommer in till oss snart, snart. Vi har ju beställt en massa nytt och smaskigt från dom så jag vänta med spänning. Riktigt fina saker.

Sidan 84

Vår fina äpplesparbössa. Finns hemma nu, både i butiken och i webshopen.

Sidan 100

Stora äppleburken, så läcker. Den finns även i en mindre variant. Finns också som lampa och i grönt och vitt. Vi har alla varianter hemma utom den lilla vita äpplelampan.

Sidan 103

Detta flygplanet finns i tre olik färger och dom kommer att komma in i butiken under våren, tillsammans med en massa andra roliga leksaker.

Sidan 105

Prinsesskronan finns hemma nu och flodhästen hade vi för ett litet tag sedan. Men dom här ”bokstödsdjuren” är riktigt populära. Och dom finns i mängder av varianter.

Sidan 106

Prinsesstårta från Bombadill. Finns alltid i butiken🙂

Sidan 107

Sötaste kaninlampan. Finns hemma i denna färgen plus någon mer (tror jag). Finns att beställa i mängder av varianter, kolla i webshopen.

 

 

 



2 Responses to “Våra saker syns”

  1. Kommer du ihåg den fina klädhängaren som jag visade på min blogg för ett tag sedan? Jag lovade att återkomma om jag fick reda på var den fanns till försäljning och nu är det en som har gett mig svaret, här finns den: http://www.stalands.se/ovriga-mobler/coat-tree__3132

    Det blir till att spara ett tag om man ska ha råd med den : )


Kommentera

