Äntligen klart

16Feb11

Nu ligger alla vårens nyheter från Rockefella i webshopen.

Helt underbart fina saker, en del hade jag gärna sett i min storlek🙂

Dom här jeansshortsen har jag köpt till mina tre tjejer, fast jag har inte bestämt vem som ska få dom. Är ju hur sött som helst på TingvaLee som fyller 3 år till sommaren men riktigt tuft på Vilda som blir 8 år. Får klura lite på det, för man vill ju inte att dom ska ha lika.



No Responses Yet to “Äntligen klart”

  1. Kommentera

Kommentera

