Vaken hela natten piller

04Mar11

Tänk vad bra det vore om man inte behövde sova, tänk vad mycket mera man skulle hinna med. Ska nog uppfinna ett litet piller som gör att man klarar sig med en natts sömn i veckan (utan att bli knäpp). Tills dess är det dom vanliga ”att göra”-listorna som man får jobba med.

Har börjat lägga ut Geggamoja i webshopen men igår lyckades jag få med mig beställningslistan inför hösten hem. Blev aningens konstigt när jag skulle börja, varken priser eller färger stämde. När jag kollade närmare stog det AW11 framför varje artikel. ”Här har dom ju skrivit fel” var min första tanke (för jag kan ju inte ha gjort fel😉 ). Insåg sen att det var visst jag som vimsat till det. Gör ett nytt försök idag igen att få RÄTT papper med mig hem.

I helgen kommer jag även lägga ut en hel del reakläder från RockefellaTradera. Spana in för att göra fynd.

Ikväll blir det obligatoriska fredagsmyset med Let´s Dance och nåt gôtt att äta.

Trevlig fredag🙂



No Responses Yet to “Vaken hela natten piller”

  1. Kommentera

Kommentera

